سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صابون نرم کننده شیر | قیمت صابون نرم کننده گیاهی دست ساز و ارگان

صابون نرم کننده شیر | قیمت صابون نرم کننده گیاهی دست ساز و ارگانیک

صابون نرم کننده شیر | خرید اینترنتی صابون، فروش صابون نرم کننده گیاهی دست ساز و اورگانیک

ایران کازمد handmade-organic-milk-soap-irancosmed-1-du-2019-07-09-09-22-5549 صابون نرم کننده شیر | قیمت صابون نرم کننده گیاهی دست ساز و ارگانیک

مرطوب کننده پوست ، بهترین پاک ‌کننده‌های آرایش از صورت ، روشن کننده ، مناسب برای شستشوی روزانه و پاک کننده پوست
شیر بعلت داشتن ph نزدیک به ph پوست ما، بدون آسیب رسانی و با لطافت عمل پاکسازی را انجام می‌دهد

بررسی تخصصی صابون نرم کننده شیر

صابون نرم کننده شیر – صابون نرم کننده سفید 95 گرمی با تاریخ مصرف یک سال. این محصول مناسب برای بالای 7 سال است.

خواص و فواید صابون نرم کننده شیر

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و تیتروار فواید این صابون نرم کننده را مورد بررسی قرار دهیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

  • مرطوب کننده پوست
  • پاک ‌کننده‌های آرایش از صورت
  • روشن کننده
  • مناسب برای شستشوی روزانه

این محصول در واقع یک صابون نرم کننده ارگانیک (Organic) و مناسب افراد بالای 7 سال است. این صابون دستساز بر اساس گفته های تولید کننده ( لیلا آرایش ) از زمان دریافت سفارش تولید آن 5 روز به زمان نیاز دارد.

صابون نرم کننده معرفی شده سفید رنگ بوده و در شهر سمنان به همراه رایحه وانیل و شیر تولید خواهد شد.

اگر به دنبال خرید صابون دست ساز ارگانیک یا اینکه بهتر بگوییم به دنبال خرید اینترنتی صابون نرم کننده ارگانیک هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم

حقیقت امر این است که فروش اینترنتی صابون یا بهتر بگوییم فروش اینترنتی صابون نرم کننده در بازار آنلاین بسیار محبوب است و همانطور که میدانید این محصولات ( نرم کننده از نوع صابون) با متریال یا همان مواد پایه شیمیایی و غیر طبیعی (غیر ارگانیک) توسط کارخانجات و شرکت های سازنده لوازم آرایشی بهداشتی تولید و روزانه در بازارهای داخل ایران و خارج عرضه میگردند که بسیار برای مصرف کنندگان حال بسته به نوع محصول (پوست صورت، پوست دست، مو، پوست بدن و غیره…) مضر و گاها دارای مضرات غیر قابل بازگشت هستند.

در واقع این شرکت ها برای ایجاد سود یا صرفه اقتصادی در فروش محصولاتشان به وفور از مواد شیمیایی تولید شده ارزان و گاها مضر استفاده میکنند و در اکثر موارد اولیت آنها سلامت جسم و جان مصرف نیست بلکه فروش بیشتر با قیمت کمتر و قبضه بازار هدفشان است.

 

اما در ساخت و تولید این صابون به طور مشخص از روغن آرگان ، روغن بادام شیرین ، شیر ، گلیسیرین گیاهی استفاده شده. البته دقت داشته باشید که طبق اطلاعات ثبت شده در ایران کازمد صابون نرم کننده فوق نهایتا طی مدت 5 روز از زمان دریافت سفارش توسط تولید کننده ساخته شده و در حدود یک سال تاریخ انقضاء دارد

نکات مهم راجع به این محصول که پیشنهاد میکنیم به آنها دقت بفرمایید

  • محصولات ارگانیک (اورگانیک) در زبان انگلیسی Organic دقیقا محصولاتی هستند که در ساخت آنها از هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نشده و تماما از مواد طبیعی و گیاهی تولید شده اند.
  • از آنجا که کودکان پوستی حساس دارند محصول را به دور از دسترس اطفال قرار دهید.
  • از آنجا که این محصول گیاهی است باید دور از نور خورشید نگهداری شود.
  • این محصول برای هر دو جنس یعنی آقایان و خانم ها تولید شده و مخصوص مصرف توسط صرفا یکی از آنها نیست.
  • این محصول مخصوص پوستهای خشک تهیه شده.
  • مصرف این محصول برای پوستهای خشک و حساس توصیه نمیشود.
  • این محصول مخصوص پوستهای حساس تهیه شده.
  • این محصول جهت مصرف روزانه تهیه شده.
  • این محصول را در دمای معمولی نگه دارید ، به این معنی که نباید کمتر از 0 درجه و بیشتر از 20 درجه باشد

ترکیبات صابون نرم کننده گیاهی، ارگانیک و دست ساز

  • روغن آرگان: نرم کننده طبیعی مو . روغن آرگان به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو شناخته می شود، همچنین روغن آرگان می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای موخوره استفاده شود.
  • روغن بادام شیرین:منحصرا از بادام خوراکی بدست می‌آید و می‌توانید از آن برای درمان حساسیت‌های پوستی حتی در نوزادان استفاده کنید. ویتامین E موجود در این روغن می‌تواند پوست را از آسیب اشعه UV خورشید مصون نگه دارد و نیز از ایجاد چین و چروک‌های پوستی در اثر استرس و بالا رفتن سن بکاهد
  • شیر:شیر خام یک پاک کننده طبیعی شگفت انگیز پوست است. می توانید با استفاده از آن تمام حفره های پوست، جوش ها و آکنه ها و بقیه لکه های روی آن را از بین ببرید. مقدار بالای اسید لاکتیک در شیر نه تنها دارای ویژگی روشن کننده پوست است، بلکه باعث حذف سلول های مرده بر روی پوست می شود.هیدروکسی بتا یک اسید لاکتیک است که نوعی آلفا هیدروکسی اسید می باشد و در شیر خام وجود دارد. این آلفا هیدروکسی اسید قدرتمند سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد و موجب دیده شدن لایه پوست زیرین می شود.شیر یک لایه پروتئین نازک روی پوست ایجاد می کند که علاوه بر محافظت باعث خنک شدن آفتاب سوختگی نیز می شود.ویتامین D موجود در شیر می تواند پوستی درخشان و جوان به شما تحویل دهد! این ویتامین تولید کلاژن پوست را افزایش می دهد و در نتیجه چین و چروک و خطوط لبخند را کاهش می دهد. همچنین از پوست در مقابل رادیکال های آزاد که باعث پیری زودرس می شوند، محافظت می کند. ویتامین د موجب از بین رفتن نقاط سیاه و لکه ها می شود. علاوه بر این ها کلسیم موجود در شیر خام باعث از بین رفتن جوش ها می شود.شیر خام دارای پروتئین زیادی است که باعث که به بهبود و رشد بافت های پوستی کمک می کند. اسید لاکتیک یکی دیگر از اجزای مهم موجود در شیر است که باعث هیدراته شدن پوست و مانع از خشکی آن می شود.
  • گلیسیرین گیاهی:گلیسرین یک ماده ای است به دلیل جذب راحت آب از هوا (خاصیت هایگروسگوپیک) در ساخت صابون ها و لوسیون های مرطوب کننده استفاده می شود. این ماده همچنین به عنوان یک محافظت کننده از میوه ها و نمونه های آزمایشگاه زیست شناسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گلیسیرین همچنین برای روانکاری قالب ها، برای ساخت کیک و آب نبات، ساخت جوهر چاپی و جلوگیری از انجماد جک های هیدرولیکی نیز مفید است. در حالی که گلیسیرین را می توان از روغن های گیاهی تولید کرد، شایع ترین روش ساخت گلیسیرین، تولید آن از چربی حیوان است.

 

ایران کازمد handmade-organic-milk-soap-irancosmed-3-du-2019-07-09-09-22-2914 صابون نرم کننده شیر | قیمت صابون نرم کننده گیاهی دست ساز و ارگانیک

 

موارد منع مصرف صابون نرم کننده شیر از زبان سازنده :

ندارد

 

صابون نرم کننده شیر معرفی شده یک محصول خانگی ، دست ساز و کاملا ارگانیک بوده و توسط لیلا آرایش تهیه و تولید می شود.